دورهمی داوطلبین مکسا

به گزارش روابط عمومی مکسا اولین دورهمی داوطلبان به همت واحد جذب مشارکت‌های مردمی و امور داوطلبین، برگزار شد. این دورهمی دوستانه با حضور 40 نفر از داوطلبان فعال به صرف صبحانه در پارک ناژوان به میزبانی مکسا با هدف تقدیر از فعالیت‌های مستمر داوطلبانه در برنامه‌های گذشته انجام شد.

در ابتدای برنامه رسول پورقادری مسئول جذب مشارکت‌های مردمی ضمن تقدیر از زحمات دوستان داوطلب در برنامه‌های اجرائی، به اهمیت و ارزش کار داوطلبانه که در این سال‌ها مکسا از آن بهره‌مند بوده، اشاره کرد.

وی افزود: لزوم فعالیت‌های داوطلبانه در مراکز مردم نهاد به دلیل محدودیت منابع مالی بیش از قبل احساس می‌شود، در کشورهای توسعه یافته، سالانه میلیون‌ها دلار در منابع مالی به واسطه کار داوطلبانه صرفه‌جوئی می‌شود.

پورقادری گفت: هدف از این دورهمی‌، برنامه‌ریزی و همفکری برای برنامه‌های فصل پاییز و‌ زمستان، ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در ۶ ماه گذشته و تقدیر از داوطلبان فعال بابت همکاری در برنامه‌های ۶ ماه گذشته بوده است.

همچنین اضافه کرد: مکسا به عنوان یک مرکز مردم نهاد که خدمات گسترده حمایتی و تسکینی را کاملاً رایگان به بیماران مبتلا به سرطان ارائه می‌دهد، هر روز بیش از گذشته به کمک‌های داوطلبانه نیازمند است تا بتواند ارائه خدمات خود را وسیع‌تر و مستمر انجام دهد؛ مردم عزیز و نیکوکار شهر اصفهان و تهران می‌توانند با مراجعه به باشگاه حامیان مکسا از شرح فعالیت‌های مرکز مطلع و جهت عضویت به عنوان داوطلب اقدام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *