ویژه برنامه شب یلدا

ویژه برنامه جشن شب یلدای مکسا با حضور پرسنل بیمارستان فیروزگر، بیماران مبتلا به سرطان بخش طب تسکینی مکسا و خانواده آن‌ها، پرسنل مکسا و جمعی از خیرین و نیکوکاران در روز پنج‌شنبه مورخ 98/09/28 در سالن آمفی تئاتر بیمارستان فیروزگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مکسا؛ سلیمان کوهساری، مدیر بخش طب تسکینی مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء (مکسا) با بیان اینکه شب یلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است، تصریح کرد: در این شب که بلندترین شب سال است اعضا خانواده و فامیل دور یک‌دیگر جمع می‌شوند و این شب را گرامی می‌دارند.

کوهساری با اشاره به اهداف برگزاری این ویژه برنامه در بخش طب‌تسکینی فیروزگر بیان داشت: بیماران مبتلا به سرطان به دلیل شرایط خاص درمان بعضا تا چند روز و یا چند هفته در بیمارستان بستری می‌شوند و از طرف دیگر بعضا با مشکلات روحی و افسردگی مواجه می‌شوند، لذا برگزاری ویژه برنامه جشن شب یلدا با هدف تقویت شور و نشاط اجتماعی، افزایش روحیه بیماران و خانواده آن‌ها، زنده نگاه داشتن آداب و رسوم ایرانیان را در دستور کار خود قرار دادیم.

شب چله

همچنین داود نیکی، مدیر مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء (مکسا) ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌ها و خدمات مکسا در این جشن، گفت: در حال حاضر مکسا تنها مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات حمایتی تسکینی در ایران درحال فعالیت است.

مکسا یلدا

سخنرانی انگیزشی، استندآپ کمدی، اجرای تئاتر صحنه، اجرای موسیقی زنده و اجرای موسیقی سنتی از جمله برنامه‌های شاد اجرا شده در این ویژه برنامه بود.

همچنین در حاشیه ویژه برنامه جشن شب یلدای غرفه اطلاع‌رسانی مکسا با هدف اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری سرطان، معرفی فعالیت‌های مکسا و دستاوردهایی که با همراهی نیکوکاران در زمینه درمان و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تحقق یافته، برپاشد.

جشن شب یلدا

جشن شب یلدا

جشن شب یلدا

جشن شب یلدا

جشن شب یلدا

جشن شب یلدا

جشن شب یلدا

جشن شب یلدا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *