به گزارش روابط عمومی مکسا، گردهمایی مدیران و نمایندگان خیریه‌های فعال در حوزه سلامت به دعوت خیریه مهرانه در مهمانسرای مهرانه تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این گردهمایی نماینده بنیاد خیریه راهبری آلا و مکسا در کنار خیریه‌های دیگر همچون آرزو (پارس آباد)، امام حسن مجتبی (ع) (دزفول)، امام حسین(ساوه)، امدادگران کومش (سمنان)، امید (ارومیه)، امید به آینده (بروجرد)، انجمن خیریه بیماران مبتلا به سرطان (کردستان)، بنیاد راه آسمان (سمنان)، بهنام دهش‌پور (تهران)، بیماران خاص و سرطانی (بندرعباس)،تبسم (استان مرکزی)، حضرت سیدالساجدین (اهواز)، مؤسسه خیریه بیماران نادرحضرت قائم (همدان)، ریحانه (اردبیل)، رهجویان مهرورزی (کرمان)، کانون سمر (گلستان)، عطوفت (خراسان شمالی)، مهیار (تهران)، مؤسسه سرطان برست (تهران)، نور (تهران)، یاس (کرمان) حضور داشته و به بحث و تبادل نظر در خصوص همکاری‌های مشترک پرداختند.

در این جلسه مقرر شد که  مدیرعامل خیریه مهرانه جهت گسترش فرهنگ مهرانه به برخى از استان‌ها سفر کرده و به تبادل تجربیات با دیگر مؤسسات خیریه بپردازد.

از دیگر مصوبات این جلسه، سفر هیئت مدیره خیریه‌ها برای استفاده از تجارب ارزنده مهرانه به زنجان و بازدید از دفاتر مهرانه بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *