به گزارش روابط عمومی مکسا، دکتر مصدری؛ مدیر مشارکت های مردمی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن بازدید از مکسا در جریان ارائه مدل بومی شده خدمات حمایتی تسکینی در حوزه بیماران مبتلا به سرطان قرار گرفت.

داوود نیکی، مدیرم کسا  در این دیدار ضمن ارائه گزارشی مبسوط از خدمات و فعالیت‌های مکسا اظهارد اشت: موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان به عنوان اولین و بزرگ‌ترین مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات حمایتی تسکینی در ایران درحال فعالیت است.

همچنین دکتر سوزان حجت؛ مسئول آموزش و پژوهش مکسا در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزشی مکسا در حوزه برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و میان مدت خدمات حمایتی تسکینی اظهار داشت: مکسا آمادگی دارد تا ضمن برگزاری دوره‌های میان مدت و همچنین انتقال تجربیات خود به متخصصین حوزه سرطان در دیگر استان‌های کشور، به ایجاد مراکز مشابه کمک نماید.

دکتر مصدری؛ مدیر مشارکت های مردمی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مکسا در حوزه خدمات حمایتی تسکینی بیان داشت: ما در دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمادگی داریم تا زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی مرکز مشابه مکسا در این استان را فراهم کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *