به گزارش روابط عمومی مکسا،‌ مهدی اسدی؛ مستندساز و عضو هئیت داوران جشنواره سینما حقیقت ضمن بازدید از مکسا شعبه تهران از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه آشنا شد.

داوود نیکی؛ مدیرعامل مکسا در این بازدید ضمن تشریح فعالیت‌های شبکه مراقبت در منزل مکسا و دیگر فعالیت‌های این مجموعه اظهار داشت: مکسا به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات طب تسکینی حمایتی ویژه بیماران مبتلا به سرطان در حال فعالیت است.

نیکی افزود: تا کنون بیش از یک‌صد هزار بیمار در دو کلان شهر اصفهان و تهران از خدمات این مرکز به طور کاملا رایگان بهره‌مند شده‌اند.

مهدی اسدی نیز در این بازدید حوزه فعالیتی مکسا را از نظر نوع خدمت بی نظیر دانست و بیان داشت: با توجه به نوع خدمت مکسا می‌توان یک مستند فاخر تولید کرد.

این مستندساز در ادامه با تاکید بر این که جامعه امروز از نظر فرهنگ مواجه با بیماری‌های همچون سرطان و HIV ضعیف است، بیان داشت: می توان با تولید مستندهای فاخر اطلاع‌رسانی درست و هدفمندی به عموم مردم جامعه داشت و فرهنگ مواجه عموم مردم را بیماران و خانواده بیمار تغییر داد.

قاسمی؛‌ تهیه کننده صدا و سیما نیز در این بازدید بر نقش آثار مستند در اصلاح فرهنگ عمومی جامعه تاکید کرد.

دکتر پونه پیرجانی؛‌مسئول آموزش مکسا، دکتر متین سیف‌الهی؛ مدیر شبکه مراقبت در منزل مکسا نیز در این بازدید توضیحات مبسوطی در خصوص نوع خدمات مکسا ارائه کردند.

لازم به ذکر است در این بازدید مقرر شد یک مستند با موضوع بیماری سرطان و بیماران مبتلا به سرطان با همکاری دو طرف برای شبکه مستند سیما تولید شود.

گفتنی است مهدی اسدی برای کارگردانی فیلم «جمعه قالی» از دوازدهیمن سینما حقیقت جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند کوتاه را دریافت کرده است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *