به گزارش روابط عمومی موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان، آیین تجلیل از خیرین سلامت شهرداری منطقه 2 تهران با مشارکت مکسا در بیمارستان بهمن برگزار شد.

رسول کشت‌پور شهردار منطقه 2، یوسف مزارعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2، دکتر زینب نصیری مدیر کل سلامت شهرداری تهران، دكتر محسن محور مديرعامل و رئيس بيمارستان بهمن و دکتر سوزان حجت معاون آموزش و پژوهش مکسا در این آیین به ایراد سخنرانی پرداختند.

بر اساس این گزارش در این آیین رسول کشت‌پور شهردار منطقه 2 تهران با خرید تابلوهای هنری مکسا به ارزش 50 میلیون تومان ضمن حمایت از فعالیت‌های این مرکز بر لزوم همکاری‌های مستمر شهرداری منطقه 2 تهران با تشکل‌های مردمی فعال در حوزه‌های سلامت تاکید کرد.

همچنین  دکتر سوزان حجت معاون آموزش و پژوهش مکسا نیز در این آیین ضمن معرفی فعالیت‌های موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیانبیان داشت: مکسا بر اساس پروتکل سازمان جهانی در حوزه سرطان در حال فعالیت است و به عنوان نخستین و بزرگترین مرکز ارائه خدمات حمایتی تسکینی در ایران از سال 89 تا کنون توانسته است به بیش از 19 هزار بیمار مبتلا به سرطان ارائه خدمت کند.

حجت تصریح کرد: مرکز مکسا آمادگی دارد با همکاری شهرداری منطقه 2 بحث پیشگیری و غربالگری سرطان را به صورت ویژه در منطقه 2 شهرداری تهران پیگیری کند.

در این آیین از 15 نفر از خیرین سلامت شهرداری منطقه 2 تهران، پزشکان و خیرین همکار با موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان از جمله مهندس بزرگ حداد و پزشکان متخصص سرطان بیمارستان بهمن تقدیر شد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *