به گزارش روابط عمومی مکسا، با دعوت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر پونه پیرجانی مدیر آموزش مرکز مکسا به عنوان نماینده این مرکز در تیم ارزیابی وزارت بهداشت برای صدور مجوز مراکز خدمات حمایتی تسکینی حضور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش در راستای برنامه ملی مراقبت‌های حمایتی و تسکینی، به منظور اجرایی شدن فاز اول این برنامه و راه‌اندازی این خدمات در مراکز منتخب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارشناسان این وزارت‌خانه طی روزهای ۲۶/۰۶/۹۸ و ۲۷/۰۶/۹۸ از بیمارستان‌ها و مراکز منتخب تهران از جمله بیمارستان‌های امام خمینی، شهدای تجریش، حضرت رسول، هفت تیر و فیروزگر بازدید کردند.

دکتر پونه پیرجانی مدیر آموزش و پژوهش مکسا و عضو کارگروه خدمات حمایتی تسکینی وزارت بهداشت به دعوت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدیدها حضور داشت.

امید می‌رود که با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به راه‌اندازی مراکز خدمات حمایتی تسکینی در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه‌های کشور، بیماران مبتلا به سرطان بتوانند از گستره این خدمات در سرتاسر کشور برخوردار شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *