هجدهمین کنگره انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی

هجدهمین کنگره انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران توسط انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی و کنفرانس پرستاری سرطان در روزهای ۲۳ الی ۲۵ آبان امسال با حضور متخصصان مکسا در هتل پارسیان اوین تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مکسا، این کنگره توسط انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی و کنفرانس پرستاری سرطان با ارائه آخرین یافته‌های علمی، بیان دستاوردهای محققان ایرانی و بحث و تبادل نظر در مورد یافته‌های جدید علمی برای درمان بیماران مبتلا به سرطان برگزار شد. صاحب نظران هماتولوژی و انکولوژی، جدیدترین یافته‌های علمی خود را در زمینه انواع سرطان ها، شیوع آنها و روش‌های نوین درمانی به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

محورهای اصلی این کنگره شامل سرطان‌های شایع (سرطان‌های دستگاه گوارش، ادراری، زنان، ریه و سرطان‌های خون)، درمان‌های تسکینی بیماران مبتلا به سرطان و اختلال انعقادی بودند.

سوزان حجت، پونه پیرجانی، عبدالرحیم حزینی و حشمت‌اله حیدری از مکسا به عنوان سخنران و اعضای پنل در بخش‌های پزشکی و پرستاری کنگره حضور داشتند.

همچنین سه مقاله مکسا در کتابچه کنگره به چاپ رسید که در یکی از مقالات به معرفی موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان پرداخته شده است.

 

عبدالرحیم حزینی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *