دکتر احمد روستا

 دکتر احمد روستا پدر علم بازاریابی نوین ایران در روز شنبه مورخ 26 بهمن‌ماه 1398 از شعبه تهران مکسا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مکسا، دکتر احمد روستا پدر علم بازاریابی نوین ایران و عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی – دانشکده مدیریت و حسابداری ضمن بازدید از مکسا در جریان ارائه مدل بومی شده خدمات حمایتی تسکینی در حوزه بیماران مبتلا به سرطان قرار گرفت.

داوود نیکی؛ مدیر شعبه تهران مکسا در این بازدید ضمن ارائه گزارشی مبسوطی از خدمات و فعالیت‌های طب حمایتی و تسکینی اظهار داشت: در دوره‌ای از بیماری که به دلیل شرایط خاص بیمار، امکان حضور سرپایی او در مراکز درمانی وجود ندارد، جهت آسایش بیمار و همراهان و به سبب آنکه بسیاری از بیماران در منزل احساس راحتی بیشتری دارند و خانواده‌ها معمولا با دریافت آموزش‌های لازم در روند درمانی دخیل هستند، براساس درخواست خانواده، معرفی نامه پزشک، تایید پزشک مرکز و طبق برنامه‌ریزی واحد مراقبت در منزل، تیم مراقبتی به منزل بیمار اعزام می‌شود.

دکتر روستا؛  نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مکسا در حوزه خدمات حمایتی تسکینی در خصوص انجام خدمات حمایتی تسکینی در ایران که توسط مکسا در حال انجام می‌باشد ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: فعالیت مکسا یکی از امور بسیار با ارزش و خداپسندانه است که باعث آرامش، خوشحالی و رضایت برای بیمار و خانواده وی می‌شود.

پدر علم بازاریابی نوین ایران گفت: انجام فعالیت در هر زمینه نیازمند داشتن صلاحیت، صداقت در گفتار و عمل و صلابت جهت به نتیجه رساندن آن فعالیت می‌باشد که با توجه به موفقیت مکسا در انجام رسالت خود در زمیته طب حمایتی و تسکینی؛ قطعا دارای ویژگی‌های ذگر شده می‌باشد.

 

مکسا