به گزارش روابط عمومی مکسا، برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی استان اصفهان تحت عنوان “جام امید” به مناسبت هفته جهانی سرطان و در حمایت از خیریه مکسا به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات تخصصی رایگان حمایتی و تسکینی به بیماران مبتلا به سرطان به همت سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و خیریه مکسا در تاریخ 21 دی‌ماه الی 15 بهمن‌ماه 1396 در سالن باران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این مسابقات آگاه‌سازی سازمان‌ها و شرکت‌ها از معضلات بیماران مبتلا به سرطان و همراهی پایدار آنان در جلب مشارکت‌های سازمانی است که با شعار “سرطان قابل پیشگیري و درمان است با خود مراقبتی و امید” و با تاکید بر نقش مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها انجام خواهد پذیرفت.

همچنین معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و شبکه ملی سازمان‌های مردم نهاد سرطان کشور به عنوان حامیان این مسابقات مشارکت دارند.

اولین جلسه هماهنگی این مسابقات در تاریخ 28 آذرماه با حضور نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در سرای ورزشکاران شهر اصفهان برگزار شد. آقای امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این جلسه گفت: برگزاری چنین مسابقاتی با اهداف خیرخواهانه باید هر ساله در تقویم ورزشی سازمان قرار گیرد و همه سازمان ها و شرکت‌ها با حضور و مشارکت خود در قالب مسئولیت اجتماعی از خدمات ارزشمند دوستان ما در خیریه مکسا که از بیماران مبتلا به سرطان حمایت می‌کنند، قدردانی نمایند. ایشان افزود: سازمان ورزش و جوانان آمادگی خود را در جهت کمک به خیریه مکسا اعلام می‌دارد و امیدواریم با همدلی و همراهی همگانی بتوانیم در راستای کاهش آلام این بیماران گامی موثر برداریم.

در ادامه جلسه کمیته برگزاری مسابقات در مورد نحوه برگزاری مسابقات و مسایل فنی توضیحات لازم را ارائه و با شرکت کنندگان بحث و تبادل نظر کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه نمایندگان سازمان ورزش و جوانان، سازمان آب و فاضلاب، خیریه مکسا، هیات فوتبال، بانک رفاه کارگران، سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، شرکت نفت، صدا و سیمای اصفهان، سازمان بهزیستی، اداره کل راه و شهرسازی، بانک قرض‌الحسنه رسالت، گروه صنعتی انتخاب، شرکت شبکیه، شرکت نامی‌نو، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت برق منطقه‌ای اصفهان حضور داشتند.

این مسابقات به عنوان یک حرکت فرهنگی در سایت بین‌المللی روز جهانی سرطان ثبت خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *