به گزارش روابط عمومی مکسا، روز یکشنبه مورخ 14 اردیبهشت، مدیران خیریه سادات بنی زهرا(س) در مکسا حضور یافته و جهت همکاری بیشتر دو خیریه به همفکری پرداختند.

خیریه سادات بنی زهرا(س) که در ابتدای سال 99 جهت توزیع ارزاق درب منزل بیماران، با مکسا همکاری داشتند؛ ضمن علاقه‌مندی به ادامه همکاری، پیشنهاداتی در خصوص نحوه ارائه خدمات مددکاری اجتماعی را ارائه نمودند.

آقای همایون ناجی، مدیر مکسا در ادامه گفت:  هر کمکی از طرف خیرین و داوطلبین، ما را در ارائه بهتر و به موقع خدمات یاری خواهد کرد. در طول 10 سال ارائه خدمات در قسمت های مختلف کمک‌های داوطلبانه داشته‌ایم. پزشکانی هستند که در شبکه مراقبت در منزل به صورت داوطلبانه کمک می‌کنند، همچنین در واحدهای مددکاری اجتماعی، روابط عمومی و جذب مشارکت‌های مردمی، خیرینی داریم که کاملاً به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند اما با توجه به طیف گسترده خدمات حمایتی و تسکینی که ما به بیماران مبتلا به سرطان ارائه می‌کنیم، همواره نیازمند کمک خیرین هستیم.

آقای مصطفی موسوی مدیر و بانی تأسیس خیریه سادات بنی زهرا(س) اظهار کرد: هدف ما از ابتدای تأسیس خیریه این بوده است که سادات نیازمند را شناسایی کنیم و ضمن حفظ آبرو و عزت نفس، به حل مشکلاتشان بپردازیم، در حال حاضر موفق شدیم در مشاغل خدماتی، افرادی را شناساسس کنیم که مایلند خدمات خود را رایگان ارائه کنند خدماتی از قبیل حمل بار، تعمیر منزل، لوله کشی آب و برق و … در حد توان و امکانات موجود در مرحله اول آماده‌ایم همین خدمات را برای بیماران مبتلا به سرطان شما که سادات نیز هستند به صورت رایگان انجام دهیم.

در پایان مقرر گردید، نیازهای سادات مبتلا به سرطان مکسا شناسایی، با خیریه سادات هماهنگی شود تا در صورت امکان، جهت رفع مشکلات اقدام کنند.