به گزارش روابط عمومی مکسا، داوود نیکی مدیر شعبه تهران مکسا در حاشیه سومین همایش سلامت معنوی که طی روزهای دوم و سوم اسفندماه در قم برگزار شد با با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار مرجع عالیقدر جهان تشییع حضرت آیت الله العظمی آقای حاج سید علی سیستانی (دام ظله) دیدار و گفتگو کردند.
نیکی در این دیدار که دکتر عبدالرحیم حزینی و دکتر باطنی از همکاران موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان( مکسا) نیز حضور داشتند، گزارش مبسوطی از فعالیت های این مرکز در دو کلان شهر تهران و اصفهان ارائه کرد.
وی با اشاره برخی از خدمات مرکز در حوزه خدمات حمایتی تسکینی ویژه مبتلایان به سرطان و خانواده ایشان بیان داشت: مکسا در حال حاضر به عنوان اولین و بزرگترین مرکز ارائه خدمات حمایتی تسکینی به بیش از ۱۶ هزار بیمار خدمات خود را ارائه کرده است.
همچنین حجت الاسلام شهرستانی در این دیدار ضمن ارائه توضیحاتی درباره ساخت بیمارستان تخصصی و بنیاد قلب نور قم، اقدامات مکسا را در حوزه خدمات حمایتی تسکینی قابل تقدیر دانستند.
ایشان همچنین ابراز امیدواری کردند با همکاری دکتر خاکی و مجموعه مکسا در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات حمایتی تسکینی به بیماران مبتلا به سرطان در شهر قم باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *