همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س)، آیین گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از کارکنان مکسا در سالن آمفی تئاتر بیمارستان حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و جذب مشارکت‌های مردمی، دکتر محمد جهانگیری مدیرعامل مکسا ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از زحمات و خدمات شایسته و ایثارگرانه پرستاران و کارکنان مکسا در خدمت به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌‏های آنان قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پزشک خوب پزشکی است که پرستار خوب باشد، افزود: جامعه پزشکی باید درد بیمار را درد خود بداند و فرصتی برای ارتقا و خلیفه اللهی ببیند.

مدیرعامل مکسا بیان داشت: خدمات پزشکی کار گروهی است و هیچکس بر دیگری برتری ندارد و اگر همه با هم باشیم می‏‌توانیم دست خدا باشیم برای نجات یک بیمار.

وی با بیان اینکه مکسا برای ارائه خدمات مراقبتی و حمایتی به بیماران مبتلا به سرطان بخش بستری یاس را در بیمارستان حضرت فاطمه(س) در اختیار دارد، اظهار داشت: پرستار مکسا و غیرمکسا نداریم، چون قصدمان خدمت به عزیزترین و مقرب‌ترین آدم‌هایی است که به دلیل ابتلا به سرطان مراحل آخر زندگی خود را سپری می‏‌کنند، اینجا در و دیوارش شفاست و ما آمده‌ایم این شفا را برای بیماران بخواهیم و خودمان هم شفا بگیریم و دلمان آرام شود.

دکتر جهانگیری همچنین از بیمارستان حضرت فاطمه به عنوان سانتر تخصصی سرطان پستان در کشور خبر داد و گفت: قصد مکسا این است که با شناسایی، غربالگری و ارائه خدمات جراحی‌های فوق تخصصی پستان و لنف‌اِدم بیمارستان حضرت فاطمه را به عنوان سانتر اول کشور در این حوزه معرفی کند.

در این مراسم که نهم آذر ماه سال جاری با حضور جمعی از پرستاران، پزشکان و خانواده مکسا برگزار شد، طی مراسمی با اهدای لوح سپاس به تعدادی از کارکنان و پرستاران مکسا به نمایندگی از خانواده مکسا و جمعی از پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه(س) تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، در این مراسم دکتر محمدجهانگیری مدیرعامل مکسا، دکترنوراحمد لطیفی رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) و دکتر علیرضا آموزنده معاون توسعه علوم پزشکی حضور داشتند.