نشست دوستانه دکتر محمدصالح طیب‌نیا عضو هیات مدیره مکسا، و پرسنل مکسا شعبه اصفهان، روز سه شنبه 8 تیر 1400 با حضور دکتر سعید علیخاصی معاون طرح و برنامه مکسا، همایون ناجی اصفهانی، مدیر شعبه اصفهان مکسا، مهدی ذوالفقاری معاون مالی اداری بنیاد آلا و علیرضا طاوسی مدیر مالی و اداری بنیاد آلا در محل مکسا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مکسا این نشست دوستانه، با هدف ارتباط بیشتر همکاران با مدیران مکسا، بیان مشکلات و معضلات محیط و شرایط کار و بیان چشم‌انداز و برنامه‌های بلند مدت مکسا برگزار شد.

دکتر محمد صالح طیب‌نیا، ضمن بیان جایگاه خوب و ارزشمند مکسا در تولید علم و ملی شدن مکسا در حوزه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی افزود، دانش فنی و تجربۀ بدست آمده در طول این 10 سال، زمینه راه‌اندازی شعب مختلف را فراهم نمود که با خواست خداوند و بودجه اختصاص یافته از طرف گروه صنعتی انتخاب، موفق شدیم در شهرهای مشهد، قم، کاشان و کرمان شعب مکسا را راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شعب جدید در ابتدای سال 1400 به صورت رسمی راه‌اندازی شدند و در حال حاضر به ارائۀ خدمات می‌پردازند؛ امیدواریم در این مسیر از تجربه و دانش همکاران شعبه اصفهان برای رسیدن به نقطۀ مطلوب، بهره‌مند شویم.

در ادامۀ جلسه، همکاران به بیان نظرات خود در رابطه با برنامه‌های بلند مدت و اهداف مکسا پرداختند؛ همچنین مسائل و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.