به گزارش روابط عمومی مکسا، امام جمعه محترم شاهین شهر اصفهان، ریاست شورای شهر شاهین شهر، شهردار محترم و هیات همراه ضمن بازدید از مکسا دفتر اصفهان، در جلسه‌ای با اعضای کمیته راهبری مرکز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه، همایون ناجی اصفهانی مدیر مکسا، ضمن تشریح فعالیت‌های مرکز و معرفی اعضای کمیته راهبری، دلیل اصلی تداوم مکسا در اصفهان را بیان نمود و آمادگی مکسا را جهت همکاری در راستای راه اندازی خدمات مراقبت در منزل در شاهین شهر اعلام کرد. گفتنی است مکسا به سبب موانع قانونی امکان ارائه خدمات مراقبت در منزل را در غیر مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان را ندارد لذا توسعه این خدمات در سایر شهرها از ضروریات مغفول حوزه خدمات شهری محسوب می‌شود. در این جلسه، اعضای خیریه جوادلائمه شاهین شهر، مدیرعامل خیرین مسکن ساز این شهر، اعضای کمیته راهبری مکسا، واحد روابط عمومی مکسا  نیز حاضر بودند.

حجه الاسلام و المسلمین مرتضی ملکیان، امام جمعه محترم شاهین شهر ضمن اعلام امادگی جهت هرگونه همکاری برای راه‌اندازی این خدمت با کمک و دانش مکسا، جهت ترغیب عموم مردم شاهین شهر و اطلاع رسانی و ضرورت وجود این خدمت از تریبون نماز جمعه نیز استفاده کند

شهردار محترم شاهین شهر، جناب آقای عشقی نیز با برشمردن مزایای مراقبت در منزل و تجربه پیاده سازی این مدل در خیریه بقیه الله خمینی شهر، اعلام نمودند که از نظر فضای فیزیکی امکان تعامل با شهرداری شاهین شهر وجود دارد.

مکسا نیز اعلام امادگی نمود که در راستای راه اندازی چنین خدمتی همکاری و مشارکت علمی نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *