به گزارش روابط عمومی مکسا، مهندس علی سلطان‌زاده مدیرعامل موسسه نیکوکاری رعدالغدیر به همراه دکتر رضا امرالهی رئیس سابق انرژی اتمی، دکتر وحیدرضا یاسایی عضو هیئت علمی و رئیس مرکز تحقیقات ژنومیک دانشگاه شهید بهشتی، مهندس سیدحمید کلانتری معاون سابق امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر سیدمحمد میرغنی‌زاده متخصص جراح و محمدحسین ملک‌احمدی مدیرعامل بنیاد اندیشه و احسان توحید که از نخبگان، خیرین و مسئولان استان یزد می‌باشند؛ ضمن بازدید مجدد از مرکز مکسا از نزدیک با نحوه فعالیت این مرکز آشنا شدند.

داود نیکی مدیر مکسا در این بازدید ضمن تشریح چگونگی خدمات مکسا گزارش مبسوطی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد.

نیکی افزود: مکسا آمادگی دارد دستورالعمل‌های راه‌اندازی و اجرایی اینگونه خدمات را براساس سه مدل پیشنهادی جهت تاسیس مرکز مشابه در استان یزد ارائه نماید.

همچنین دکتر سوزان حجت معاون آموزش و پژوهش مرکز مکسا نیز در این نشست ضمن تشریح اهداف و فعالیت‌های مرکز مکسا، گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و مدل بومی شده ارائه خدمات مراقبت در منزل این مرکز ویژه بیماران مبتلا به سرطان ارائه کرد.

خیرین و مسئولان حاضر در این نشست نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در مرکز مکسا بر ضرورت امکان‌سنجی انتقال تجربیات و تاسیس مرکز مشابه در استان یزد تاکید کردند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *