گزارش تقدیر از داوطلبین روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی مکسا، جلسه‌ای جهت تقدیر از داوطلبان روابط عمومی در روز پنج‌شنبه 1 خرداد برگزار شد.

مسئول روابط عمومی شعبه اصفهان مکسا، تصریح کرد: داوطلبان فعال در روابط عمومی مکسا، در طی سال‌های گذشته همواره دلسوزانه در مکسا حضور یافته یا به صورت غیرحضوری فعالیت مستمر داشته‌اند. داوطلبان، خیرینی بزرگوار هستند که بدون چشم داشت وقت، انرژی و تخصص خود را خیر می‌کنند تا در کاهش رنج بیماران مبتلا به سرطان سهیم باشند.

پشم فروش زاده افزود: در طی ماه‌های گذشته داوطلبان روابط عمومی با صرف ساعات بسیاری توانستند در حوزه های مختلف موفق عمل کنند که به همین دلیل بر خود لازم دانستیم به مناسبت روز روابط عمومی از این عزیزان تقدیر به عمل آوریم.

مسئول روابط عمومی شعبه اصفهان مکسا گفت: پایان سال 98 موفق شدیم گروه رسانه را متشکل از داوطلبان فعال در زمینه گرافیک، عکاسی، نویسندگی و … جهت معرفی خدمات مکسا و گزارش عملکرد در فضای مجازی راه‌اندازی کنیم. در حال حاضر خانم جوادپور کارشناس واحد روابط عمومی، خانم عبادیان سرپرست گروه نویسندگان، خانم باقری سرپرست رسانه و ادمین اینستاگرام مکسا، خانم اسدیان گرافیست و ادمین تلگرام، خانم ناجی گرافیست، خانم معتمدی و  خانم حسن زاده نویسنده در این گروه فعالیت می‌کنند.همچنین گروه رادیو با سرپرستی خانم بختیاروند و فعالیت داوطلبان در حوزه‌های نویسندگی و گویندگی با هدف تولید پادکست با موضوعات تخصصی و عمومی راه اندازی شد.

همچنین در پایان گفت: امیدوارم در واحد روابط عمومی با کمک داوطلبان عملکردی موثر و از طریق اطلاع رسانی صحیح و به موقع به مددجویان عزیز و خیرین گرانقدر در کاهش رنج بیماران مبتلا به سرطان ثابت قدم باشیم.