به گزارش روابط عمومی مکسا، در جلسه‌ای با حضور داود نیکی مدیر مکسا، دکتر محمدرضا فیاض مدیرعامل بیمارستان میلاد، دکتر محمود پیری مدیر بیمارستان میلاد، دکتر علیرضا کاظمینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر احمد نوربالا، مهندس علی سلطان‌زاده مدیرعامل موسسه نیکوکاری رعدالغدیر، مهندس سیدحمید کلانتری معاون سابق امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدحسین ملک‌احمدی مدیرعامل بنیاد اندیشه و احسان توحید و تعدادی دیگر از پزشکان متخصص استان یزد به موضوع تاسیس مرکز مشابه در استان یزد پرداخته شد.

داوود نیکی ضمن گزارش مبسوطی از فعالیت‌های مکسا و جلسات قبلی با توجه به رتبه نخست استان یزد در ابتلا به بیماری سرطان در کشور در خصوص ضرورت راه‌اندازی مرکز مشابه در استان یزد تاکید کرد.

وی افزود: مکسا آمادگی دارد تعامل خود را با بیمارستان‌های میلاد و امام خمینی (ره) افزایش دهد و همچنین بیماران مبتلا به سرطان معرفی شده از سوی این بیمارستان‌ها را به صورت کاملا رایگان پذیرش نماید.

پزشکان متخصص حاضر در این نشست نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در مرکز مکسا بر ضرورت امکان‌سنجی انتقال تجربیات و تاسیس مرکز مشابه در استان یزد تاکید کردند.

 


 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *