به گزارش روابط عمومی موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیانتئاتر طنز کابوس همراه ویژه خانواده های تحت پوشش این مرکز در اصفهان برگزار شد.

مسئول واحد جذب و امور داوطلبان ضمن بیان این خبر افزود: با هماهنگی مدیریت تالار هنر اصفهان و همچنین حمیدرضا رنجکش کارگردان تئاتر، کابوس همراه ویژه خانواده های تحت پوشش این مرکز در تاریخ 22 بهمن ماه برگزار شد.

وی گفت: تعداد 300 نفر از بیماران تحت پوشش و خانواده هایشان به همراه تعدادی از داوطلبان، در این تئاتر شرکت کردند.

مهرداد طهماسبی با اشاره به اینکه طنز برای هر انسانی می تواند مفید باشد تاکید کرد: خانواده های تحت پوشش این مرکز به علت درگیری یکی از اعضاء خانواده شان با نوع خاص بیماری عموما از تفریح ها به دور هستند که با فراهم نمودن این فضا، توانستیم خانواده ها را لحظاتی از فضای سرد خانه دور کنیم.

وی در ادامه افزود: داستان نمایش حول محور تلفن همراه بود و در آن از نوجوانان به عنوان بازیگر استفاده شده، در «کابوس همراه» آسیب شناسی تلفن همراه پرداخته شد، مثلا اگر موبایل دست شخصیت های تاریخی بود چه اتفاق هایی می توانست بیفتد …

طهماسبی در پایان از زحمات کارگردان این نمایش، بازیگران و مدیریت تلالار هنر که این موقعیت را به صورت داوطلبانه برای این مرکز فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

نمایش کابوس همراه سال ۹۴ در جشنوارۀ تئاتر آموزش و پرورش نیشابور مقام اول نمایش، متن و کارگردانی را کسب کرده و در بیست و سومین جشنوارۀ تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز پذیرفته شد و کاندیدای دریافت جایزۀ بهترین متن و کارگردانی در این جشنواره بود، همچنین گروه بازیگران این نمایش نیز به عنوان گروه برتر لوح تقدیری را از این جشنواره دریافت کردند.

در این نمایش امیر حسین عسکری، رسول ملایی، رضا خاشعی، محمد مهدی آقا بابایی، محمد حسن زاده، علیرضا آقایی، اسماعیل صادقی و محمد امین رفاهت ایفای نقش کردند و افکت کار نیز بر عهدۀ محمد سعادت بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *