شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگترین مجتمع تولید فولاد کشور و بزرگترین واحد خصوصی در ایران، در شرق مبارکه استان اصفهان قرار دارد. این شرکت برای اولین بار به‌عنوان تنها شرکت ایرانی در سال 1391 توانسته تندیس زرین جایزه ملی تعالی را از آن خود نماید. فولاد مبارکه قادر است مواد اولیه بیش از 3000 کارخانه و کارگاه تولیدی کشور را اعم از صنایع لوله و پروفیل، نفت و گاز، خودرو، لوازم خانگی، کشتی سازی، سازه‌های فلزی و … را تامین نماید و در راستای صرفه جویی منابع انرژی نیز گام‌های موثری برداشته که نمونه آن استفاده مجدد پساب‌های شهری شهرهای اطراف، در چرخه آبی صنعت می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی مکسا، طی بازدید انجام شده در تاریخ 1398/09/17، در ابتدا جناب آقای ربیعی، توضیحاتی در خصوص خطوط تولید مجتمع بر روی ماکت ایراد نمودند، سپس تعدادی از کارگاه‌های مهم آن مجتمع مورد بازدید قرار گرفت، پس از آن جلسه‌ای با حضور مهندس اکبری، معاونت نیروی انسانی و سازماندهی، مهندس ترابی، مدیر روابط عمومی مجتمع، دکتر روستایی، مدیریت درمان، مهندس مدرسی‌فر، مدیر بهداشت حرفه‌ای و ایمنی، دکتر محمدیاسر طیب‌نیا، معاونت خرید و مهندس پوربافرانی برگزار گردید. در این جلسه نحوه و نوع خدمات ارائه شده و نیز پروپوزال‌های آموزشی مکسا، توسط مدیر و عوامل مکسا شرح داده شد. با توجه به توضیحات ارائه شده توسط مسئولین آن مجتمع، کارکنان مجتمع به واسطه نوع فعالیت و شغلشان، به نسبت در معرض آلودگی‌ها و آسیب‌های بیماری زا قرار دارند که این مهم، همواره دغدغه مدیران آن مجموعه بوده است و در راستای آن کمک‌های حمایتی قابل توجهی نیز به کارکنان و یا بیماران مبتلا، ارائه می‌گردد. در این خصوص آمار نسبی بیماران مبتلا به سرطان آن مجتمع نیز از ایشان کسب گردید.

انتظار می‌رود این بازدید زمینه آشنایی و همکاری بیشتر دو مجموعه را فراهم آورد و نیز با توجه به رسالت مکسا در حوزه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی، فرآیند پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان درخصوص افراد معرفی شده، انجام شود و همچنین درصورت تمایل مدیران شرکت فولاد مبارکه، مکسا آماده ارائه جلسات آموزشی برای کارکنان مجتمع فولاد، با هدف ارتقاء سطح آگاهی عمومی ایشان از سرطان و چگونگی مواجهه با آن خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *