18963_7021به همت واحد جذب مشارکت های مدنی مرکز کنترل سرطان انتخاب، این مرکز تا کنون با بیش از 10 نهاد و خیریه درمانی در سطح استان اصفهان تعامل برقرار کرده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز کنترل سرطان انتخاب، واحد جذب مشارکت های مدنی مرکز کنترل سرطان انتخاب از حدود 2 ماه قبل با هدف تعامل و ارتباط با خيرين و خيريه هاي استان به وي‍ژه خيريه هاي حوزه سلامت به منظور ارايه خدمات بهتر و مناسب تر به بيماران فعاليت خود را آغاز كرد.

در اين مدت كوتاه اين واحد توانسته است با بيش از 10 نهاد و خيريه فعال در سطح استان ارتباط برقرار كند و زمينه همكاري و تعامل دو طرفه مركز با آنها را ايجاد كند.

ارتباط و تعامل با خيريه قمربني هاشم نجف آباد و همچنين فراهم كردن زمينه استقرار شعبه مركز در شهرستان نجف آباد، تعامل و ارتباط با خيريه هاي دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان، ارتباط و تعامل به واحد درمان كميته امداد امام خميني (ره) اصفهان، ارتباط و تعامل با مركز دارالشفا جواد ائمه (ع) بخشي از فعاليت هاي اين واحد در اين مدت زمان بوده است.

همچنين تعامل با واحد بهبود كيفيت بيمارستان شهيد بهشتي به منظور معرفي پرستار، پزشك و مددكار، تعامل با مركز آموزش عالي بهزيستي به منظور برگزاري دوره آموزشي مددكاري، تقدير از خيرين فعال مركز و تعامل با ستاد برگزاري جشنواره حسنات از جمله ديگراقدامات اين واحد بوده است.

با استقرار اين واحد در مركز ارتباط و تعامل با خيرين و خيريه هاي حوزه سلامت كه پيش از اين بر عهده واحد مددكاري بود به بخش واگذار شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *