وزیر بهداشت از قاسم حاجیلو کارشناس زخم و استومی مکسا که به عنوان پرستار برگزیده کشوری انتخاب شده است، تقدیر کرد.

 به گزارش معاونت ارتباطات و جذب مشارکت های مردمی مکسا، در پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است:

«پرستاران منادیان اخلاص و کرامت انسانی اند، آنان که جان های بیمار و دردمند را به نور ایمان و ایثار حیاتی دیگر می بخشند و جلوه ای از کرامت بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب کبری(س) را آشکار می کنند که اسوه صبر و از خود گذشتگی زنان عالم است.ضمن بزرگداشت سال روز ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و با گرامیداشت خاطره پاک شهدای والامقام مدافع سلامت، کسب عنوان پرستار برگزیده کشوری را به شما تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و مزید توفیق شما را در خدمت به مردم و جلب رضای حضرت حق خواستارم.»

قاسم حاجیلو که به عنوان کارشناس ارشد داخلی جراحی و زخم و استومی در مکسا خدمت می کند، به پاس پژوهش ‏های تخصصی خود در این حیطه به عنوان پرستار برگزیده کشوری انتخاب شده است.

وی از سال 94 برای اولین بار دپارتمان زخم مکسا را راه اندازی کرد و در حال حاضر در مکسای قم و تهران به بیماران خدمت می کند. نوشتن 10 جلد کتاب کلیات مدیریت زخم، کسب معتبرترین گواهینامه بین المللی زخم های سرطانی و تسکینی از کنگره بین المللی زخم اروپا، رتبه اولی سمینار زخم استانبول و انجمن زخم اروپا از دیگر افتخارات حاجیلو است.

وی در حال حاضر برای اولین بار در کشور  پروژه بکارگیری فیزیک پلاسما و لیزر درمانی در درمان نوین زخم‏ های سرطانی را با همکاری کارشناسان سازمان انرژی اجرا می کند./