عضو هیئت مدیره شبکه ملی تشکل های مردمی و موسسات خیریه کشور در حوزه سرطان تلاش برای تحقق دسترسی عادلانه به خدمات و مراقبت‌های حوزه سرطان را از جمله اهداف برگزاری همایش ملی هفته مبارزه با سرطان بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، عضو هیئت مدیره شبکه ملی تشکل‌های مردمی و موسسات خیریه کشور در حوزه سرطان در همایش ملی هفته مبارزه با سرطان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قم، تلاش برای تحقق دسترسی عادلانه به خدمات و مراقبت‌های حوزه سرطان را از جمله اهداف برگزاری این همایش بیان کرد.

دکتر محمد جهانگیری در این همایش که با حضور جمعی از متخصصان و خیرین بخش سلامت برگزار شد با اشاره به شعار امسال «بشناسیم، هم صدا شویم تا تاثیرگذار باشیم» افزود: یکپارچه سازی خدمات، سیستم سازی و بهرمندی از ظرفیت‌های موجود، وظیفه شبکه ملی سرطان است.

محمد مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این همایش، خواستار همکاری بیشتر خدمات بیمه سلامت در حوزه درمان بیماری سرطان شد.

دکتر عبدالرحیم حزینی نایب رئیس شبکه ملی سرطان هم با بیان اینکه در حال حاضر ۶۱ خیریه از سراسر کشور، عضو شبکه ملی تشکل‌های مردمی و موسسات خیریه سرطان ایران هستند بر لزوم کمک بیشتر خیرین برای دستگیری از افرادی که علاوه بر مبارزه با بیماری، مشکل هزینه درمان را دارند تاکید کرد.