خیریه بهنام دهش پور

لیلی رضایی مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به دعوت معاونت آموزش و پژوهش موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان ضمن بازدید از مکسا در جریان ارائه مدل بومی شده خدمات حمایتی تسکینی مکسا به بیماران مبتلا به سرطان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مکسا؛ داوود نیکی، مدیر موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در این دیدار ضمن ارائه گزارش مبسوطی از خدمات و فعالیت‌های مکسا اظهار داشت: موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان به عنوان تنها مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات حمایتی تسکینی در ایران درحال فعالیت است.

همچنین سوزان حجت؛ معاون آموزش و پژوهش مکسا نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مکسا بیان داشت: مکسا تلاش می‌کند خدمات حمایتی تسکینی را منطبق بر استاندارهای کشورهای اروپایی همچون فرانسه و به صورت بومی شده ارائه کند.

دهش پور

حجت افزود: در همین راستا مکسا با موسسه انستیتو کوری پاریس تفاهمنامه آموزشی امضاء کرده است که بر اساس این تفاهمنامه، موسسه انستیتو کوری پاریس دوره‌های آموزشی مراقبت‌های حمایتی تسکینی را برای کادر درمانی مکسا برگزار می‌کند.

لیلی رضایی مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، نیز در این دیدار به تاثیر عملکرد مکسا در خصوص کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطانی که در مراحل پایانی زندگی هستند، اشاره کرد و گفت: مراقبت در منزل برای بیماران مبتلا به سرطان در مراحل پایانی زندگی، امری خطیر و بسیار تاثیرگذار است.

 رضایی افزود: مکسا می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر خیریه‌های مرتبط با حوزه سرطان باشد.

در این بازدید ارتباط موثر و مستمر مرکز مکسا و بهنام دهش‌پور به منظور بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به سرطان مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین مکسا متعهد شد به بیماران مبتلا به سرطان معرفی شده از طرف موسسه خیریه بهنام دهش‌پور خدمات حمایتی تسکینی ارائه کند و همچنین مدیرعامل دهش‌پور برای اهدا و خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز مکسا، اعلام آمادگی کرد.

دهش پور

دهش پور

دهش پور

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *