ویژه‌برنامه جشن لب قند با حضور بیش از یک هزار نفر از بیماران مبتلابه سرطان، خانواده‌های آن‌ها و داوطلبان این مرکز در مرکز همایش‌های مجموعه تفریحی – ورزشی ۲۲ بهمن برگزار شد.

بر اساس این گزارش ویژه‌برنامه جشن لب قند با اجرای حمید مرادی و بخش‌های همچون قرائت قرآن، سرود، ارتباط مستقیم با حرم مطهر امام رضا(ع) و حضور خادمین امام رضا(ع) در سالن، اجرای استند آپ کمدی توسط سید محسن هاشمی (نفر اول مسابقه زمانی برای خندین و نفر اول مسابقه استند آپ کمدی کشوری در اصفهان)، اجرای گروه موسیقی ناسوت و خوانندگی مهدی قربانی برگزار شد.

توزیع بسته فرهنگی در راستای پیشگیری و آگاه‌سازی، برنامه جنبی نقاشی کودکان در سالن جنبی جشن، توزیع پک‌های پذیرایی و شام ازجمله برنامه‌های جانبی این جشن بود.

ویژه‌برنامه جشن لب قند به همت مکسا و با همراهی مادی نامی نو، بانک قرض الحسنه رسالت، بانک قرض الحسنه مهر ایران، آب‌معدنی اورانوس و جمعی از خیرین برگزار شد.

بر اساس این گزارش افزایش امید به زندگی و مدیریت استرس در بیماران، فراهم کردن شبی فارغ از درد و رنج، استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب ازجمله اهداف این ویژه برنامه اعلام شده است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *