به گزارش روابط عمومی موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان، دکتر یوسف مزارعی؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 تهران ضمن بازدید از مکسا با روند ارائه خدمات این مرکز آشنا شد.

داوود نیکی؛ مدیر موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیاندر این بازدید ضمن معرفی مکسا و بنیاد آلاء، گزارش مبسوطی از فعالیت‌های مسکا در حوزه مراقبت‌های تسکینی حمایتی ارائه کرد.

همچنین دکتر سوزان حجت؛ مدیر آموزش موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیاندر این نشست با اشاره به ظرفیت‌های علمی مکسا بیان داشت: در حال حاظر موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان به عنوان یکی از بازوهای علمی مشورتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه خدمات حمایتی تسکینی ویژه بیماران مبتلا به سرطان در حال فعالیت است.

حجت در ادامه با تاکید بر همکاری مکسا و معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 2 از آمادگی این مرکز برای ارائه خدمات آموزشی، مراقبتی و تسکینی ویژه بیماران مبتلا به سرطان خبرداد.

مدیر آموزش موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم مراقبت‌های بعد از درمان بیماران مبتلا به سرطان به ویژه سرطان پستان اشاره کرد و گفت: با توجه به مالکیت شهرداری بر بخشی از امکانات ورزشی، رفاهی در سطح شهر تهران می‌توان در قالب یک تفاهمنامه همکاری مشترک، زمینه بهره‌مندی بیماران تحت حمایت این مرکز از خدمات ورزشی رفاهی تحت تملک شهرداری فراهم شود.

همچنین دکتر یوسف مزارعی؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 تهران در این نشست با تاکید بر این یکی از وظایف شهرداری‌ها کم کردن استرس و اضطراب‌های شهروندان، ناشی از عوارض شهر نشینی است.

مزارعی در ادامه از آمادگی مجموعه شهرداری منطقه 2 در راستایی ایجاد بسترهای مناسب آموزشی در حوزه بیماری سرطان خبر داد.

وی افزود: شهرداری منطقه 2 شهرداری تهران آمادگی دارد پس از امضاء تفاهمنامه همکاری مشترک از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی خود همچون بیلبوردهای شهری، شبکه‌های اجتماعی و … در راستای معرفی مکسا و خدمات آن گام بردارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *