poster3_21

همایش سالانه كلينيكال انكولوژي در حالی از ۲۶ دي ماه در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان آغاز به کار می کند که مرکز کنترل سرطان انتخاب به عنوان یکی از حامیان این همایش حضور دارد.

 به گزارش روابط عمومی مرکز کنترل سرطان انتخاب، در این همایش که به همت انجمن راديوتراپي و انكولوژي ايران با همكاري دانشگاه علوم پزشكي اصفهان و مشارکت مرکز کنترل سرطان انتخاب برای نخستین بار در استانی خارج از تهران برگزار می شود، چهار محور سرطان سينه، سرطان دستگاه گوارش، سرطان پروستات و سرطان زنان و مامايي مورد بحث و گفت وگو قرار مي گيرد.

آشنايي مسوولان استان با اولويت هاي برنامه ريزي شهري در كنترل سرطان، آشنايي شهروندان با عوامل خطر و زمينه ساز سرطان، افزايش همكاري تمام گروههاي درگير در تشخيص و درمان سرطان و اجراي هرچه بهتر روشهاي غربالگري جهت تشخيص سرطان از جمله مهمترين اهداف اين همایش عنوان شده است.

بررسی آخرين دستاوردهاي پزشكي در تشخيص سرطان و راهكارها درمان و كنترل سرطان نیز از دیگر اهداف این همایش است.

امتياز بازآموزي براي تمام گروههاي پزشكي از جمله پاتولوژي و آنكولوژي، اورولوژي، پزشكان عمومي، پرستاران، زنان و زايمان، گوارش، داخلي و جراحان عمومي از جمله مزایایی برگزاری این همایش است.

همایش سالانه كلينيكال انكولوژي به همت انجمن راديوتراپي و انكولوژي ايران و با همكاري دانشگاه علوم پزشكي اصفهان، بسيج جامعه پزشكي اصفهان، مرکز کنترل سرطان انتخاب و بيمارستان سيد الشهدا (ع) 26 و ۲۷ دي ماه در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان برگزار مي شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *