به گزارش روابط عمومی مکسا، جلسه آموزشی مدیریت زخم و پانسمان‌های نوین ویژه پزشکان و پرستاران شبکه مراقبت در منزل مکسا با تدریس دکتر آرش ماهوشی برگزار شد.

کلاس آموزشی مدیریت زخم و پانسمان‌های نوین با هدف آشنایی پزشکان و پرستاران با روش‌های جدید مدیریت زخم و ارائه خدمات بهتر به بیماران در این مرکز خیریه مکسا برگزار شد.

بر اساس این گزارش یکی از بیمارای های شایع در بیماران مبتلا به سرطان که در منزل بستری هستند، زخم بستر و زخم‌های بد خیم با طول درمان طولانی مدت است که مشکلات متعددی را برای بیمار و خانواده بیمار به همراه دارد، که معولا برای درمان این نوع از زخم‌ها استفاده از پانسمان‌های نوین رایج است.

دکتر آرش ماهوشی متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۷ شهر اصفهان است.

وی تحصیلات مقدماتی را در شهر خود گذارند و پس از اخذ مدرک  کارشناسی برای ادامه تحصیل به کانادا رفت ودر دانشگاه  MC Gill  مونترال ثبت نام کرد .

دوره ی کارشناسی ارشد و دکترا را با نمرات ممتاز پشت سر گذاشت و پس از دریافت مدرک دکترای میکروبیولوژی به کشور بازگشت.

پس از بازگشت و در راستای بهبود وضعیت درمان زخم در ایران،تمام تلاش خود را بر این گذاشت تا روش های نوین درمان زخم راجایگزین روش های سنتی و کم اثر ، کند.

وی با برگزاری دوره ها و همایش های زخم در سرتاسر ایران ده ها نیروی کارآزموده در زمینه درمان زخم را تربیت کرد و در این راستا  تلاش زیادی برای  گسترش روش های نوین درمان زخم انجام داده است.

 

از جمله اقدامات انجام شده توسط دکتر ماهوشی

  • برگزاری کلاس های خصوصی آموزشی درمان زخم همراه با پروتکل های درمانی براساس آخرین Guideline های بین المللی درمان زخم و پانسمان نوین
  • برگزاری کنفرانس و سمینار فن آوران نوین در اداره زخم
  • همکاری با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جهت آموزش پرستاران به منظور اداره زخم بیماران با استفاده از روشهای جدید مراقبت و درمان زخم
  • آموزش تخصصی کارشناسی زخم و پانسمان و ارائه گواهینامه معتبر
  • برگزاری آزمون های دوره ای به منظور ارتقاء و بروزآوری سطح دانش کارشناسان زخم
  • انجام ارائه مشاوره های درمان زخم با استفاده از آخرین متد های مراقبتی زخم و پانسمان نوین
  • معرفـی پرسنل درمـانگر متخصص جهت ویزیت تعویض پانسمان
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *