به گزارش روابط عمومی مرکز کنترل سرطان انتخاب (مکسا)  گوهر خیر اندیش  هنرمند محبوب کشورمان صبح امروز با حضور در مرکز مراقبت های حمایتی و تسکینی انتخاب ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز و آشنایی با خدمات این مرکز با اشاره به سانحه تصادف خود اظهار داشت: امید به الطاف الهی و داشتن روحیه قوی مهمترین عامل برای شکست دادن درد و بیماری است.

وی افزود: افرادی که دارای روحیه قوی هستند عادات سالمی نیز دارند، این افراد عواطف، افکار و رفتار خود را طوری تحت کنترل می گیرند که منجر به موفقیت آنها در زندگی می شود و معمولا کمتر دچار بیماری و مشکلات می شوند.

این بازیگر محبوب سینما با تاکید بر این که داشتن روحیه و نشاط شاه کلید درمان تمامی بیماری ها است، تاکید کرد: شرایط درمانی و تجهیزات پزشکی تنها می تواند بخش کوچکی از روند درمان بیماری را پوشش دهد در حالی که روحیه و نشاط بخش عظیمی از روند یک بیماری را تشکیل می دهد.

وی در ادامه با تاکید پیگیری فعالیت های علمی در خیریه ها تصریح کرد: فعالیت خیریه ها نباید صرفا کمک های نقدی باشد بلکه خیریه ها باید با اجرایی فعالیت های علمی هدفمند سعی در جلب مشارکت های مردمی برای تحقق اهداف خود داشته باشند تا از این طریق هم وجهه فعالیت های خیر در بین مردم و خیرین پر رنگ شود و هم شاهد فعالیت های ماندگار در سطح کشور باشیم.

خیراندیش ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه بیماران، روحیه بالای پرسنل این مرکز را ستود و قول همکاری و مساعدت در بحث های مالی و پشتیبانی و همچنین تبلیغ فعالیت های مرکز را داد.

همچنین در این دیدار همایون ناجی مدیر کلینیک مراقبت های حمایتی و تسکینی انتخاب ضمن تقدیر از حضور خانم خیر اندیش در این مرکز به تشریح فعالیت های مرکز پرداخت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *