به گزارش روابط عمومی مرکز کنترل سرطان انتخاب (مکسا)، دکتر حمید امامی رییس بیمارستان سیدالشهداء (ع) ظهر امروز با حضور در کلینیک مراقبت های حمایتی و تسکینی انتخاب ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز از نزدیک با اهم فعالیت های آن آشنا شد.

وی همچنین با حضور در جلسه راهبری این مرکز ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، اظهار داشت: بسیار خورسندیم که امروز در مرکزی حضور پیدا کرده ایم که دغدغه اصلی خود را موضوع مراقبت های حمایتی و تسکینی از بیماران سرطانی قرار داده است.

رییس بیمارستان سیدالشهداء (ع) با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع مراقبت های حمایتی و تسکینی، تصریح کرد: فعالیت های این کلینیک بهتر است بر موضوعاتی متمرکز باشد که اجرای آن ها در بیمارستان میسر نیست تا موازی کاری با فعالیت بیمارستان جلوگیری شود.

همچنین در این دیدار همایون ناجی مدیر کلینیک مراقبت های حمایتی و تسکینی انتخاب به تشریح برخی از فعالیت های این مرکز همچون کارگاه خنده درمانی، واحد لنف ادم، واحد مراقبت در منزل و واحدهای مشاوره معنوی و تغذیه پرداخت.

ناجی در این دیدار شمن اعلام آمادگی مرکز برای برگزاری کارگاه های خنده درمانی در بیمارستان سید الشهدا بر ضرورت راه اندازی واحد درد در این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان سید الشهدا تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار مقرر شد عقد تفاهمنامه مرکز با درمانگاه امام رضا (ع)، برگزاری کارگاه های خنده درمانی و راه انداز کلینیک درد در مرکز به صورت جدی پیگیری شود.

لازم به ذکر است در این دیدار جمالی مدیر درمانگاه امام رضا(ع)، معتمدی رئیس امور اداری، بهشتیان نژاد مدیر بیمارستان و ترابی نژاد مدیر خدمات پرستاری، دکتر حمید امامی رییس بیمارستان سیدالشهداء (ع) را همراهی می کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *