خدمات مکسا

ابتلا به سرطان با عوارضی همراه است که روی جنبه‌های مختلف زندگی بیمار و خانوادۀ او تأثیر می‌گذارد. عوارضی که فقط به جسم بیمار محدود نیستند، بلکه سلامت روانی، معنوی و اجتماعی او و خانواده‌اش را نیز به خطر می‌اندازد. برای پاسخ به این نیاز زمینۀ تخصصی جدیدی شکل گرفته که «مراقبت های حمایتی و تسکینی» نامیده می‌شود. مراقبت‌های حمایتی و تسکینی بر روی پیشگیری، مدیریت و درمان علامت‌ها و عوارض گوناگون ناشی از بیماری‌های مزمن تمرکز دارد.

هر کس که به سرطان مبتلا می‌شود، جدا از سن، نوع سرطان و مرحلۀ آن، ممکن است قبل، در هنگام  یا بعد از درمان به مراقبت‌های حمایتی و تسکینی نیاز داشته باشد. با شروع مراقبت‌ها از لحظۀ تشخیص، تیم مراقبتی، قادر خواهد بود تا چالش‌های پیشِ رو را بهتر مدیریت کند و بنابراین، بیمار در تمام دورۀ درمان و بیماری زندگی راحت‌تری را تجربه می‌کند.

مکسا چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

مکسا به عنوان اولین و تنها ارائه کنندۀ مراقبت های حمایتی و تسکینی در ایران، خدمات تخصصی مختلفی را رایگان به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان ارائه می‌دهد.

در اینجا می‌توانید لیستی از خدمات و مراقبت‌های حمایتی و تسکینی را که توسط مکسا ارائه می‌شود، ببینید.

مکسا خدماتش را در چه مراکزی ارائه می‌دهد؟

مراقبت های حمایتی و تسکینی، محدود به بیمارستان یا درمانگاه نیستند، بلکه در انواع مختلفی از مراکز و به شکل‌های مختلف انجام می‌شوند. اینکه شما کجا می‌توانید خدمت مورد نیازتان را دریافت کنید، بستگی به شرایط شما و امکانات مراکز مختلف دارد. برای مشاهده انواع مراکز مکسا اینجا کلیک کنید.

انواع مراکز مکسا